duminică, 14 decembrie 2008

Grafica noua la blogul meu de la Wordpress

Blogul meu -Periodic, de la Wordpress, are o noua infatisare si 50.000 de vizitatori. I-am schimbat radical grafica. Acum e clasica, simpla, luminoasa si placuta.
De la tema implicita Kubrik, oferita de Wordpress, cu doua coloane si deschidere de pagina care poate fi schimbata (culoare, fond, imagine etc) la un format -tema cu un design minimalist recomandat (dedicat) jurnalistilor profesionisti - The Journalist v1.9 (realizata de Lucian E. Marin, 22 ani, student la Universitatea Politehnica Bucuresti).


Noul format este tot pe doua coloane, fond alb, foarte luminos si latime fixa. Arata mult mai bine si sper sa va placa si voua.
V-am postat aici ambele capturi ale paginii (cea veche si cea nou) ca sa puteti compara singuri si sa apreciati schimbarea.




Va astept sa ma vizitati si sa-mi comentati articolele la http://romuluscristea.wordpress.com


Niciun comentariu: